Wednesday, November 14, 2012

FOR SALE! - Sultry Red Kebaya

Assalamualaikum :)
 Mesti ramai yang tertanya-tanya, is it THAT sultry? her her her, dang!! it's see through - material, therefore I called it SULTRY. Sorry for the watermark! I used to attached these picture in my personal blog. Her her her. (not professional - sorry about that). Aku beli Kebaya ini di butik yang terletak di AEON Jaya Jusco Bandaraya Melaka. Harga untuk baju sahaja pada waktu itu mencecah RM 100. Aku nak jual half price, which mean RM 50! *NEGOTIABLE*

Ini adalah rupa sulamannya. Sulaman yang tidak terlalu heavy untuk para gadis yang sukakan attention. Boleh digunakan untuk CNY! hehe, actually I bought this Kebaya because I was inspired by the movie called The Red Kebaya. Aku tak jumpa kebaya yang biasa-biasa tu, but I found this!
nak macam ni tapi tak jumpa.
The reason I want to let-go this Kebaya because! Tak muat. Kesian gila. Kebaya ini sesuai untuk gadis yang bersize 36. Aku rasa M kut, kalau korang beli baju kurung normally ada tulis 36 la 38 la..pada waktu itu aku masih lagi kurus! Sekarang? Tak dapatlah Jack! haha, 40 ++ baru aku fit. :)
 Condition Kebaya ni masih lagi tip top! Aku rate dia sebagai 9/10! Kerana aku baru pakai 3 kali!

  1. Dinner di faculty semasa aku belajar
  2. Dinner class aku
  3. Wedding Pak cik aku

 Sekiranya ada orang berminat nak dapatkan baju preloved dari QIOS, bolehlah PM kami, atau e-mail kami seperti dibawah. Kalau takde pun takpelah, rezeki aku, hehe, untuk diturunkan kepada anak gegurl aku nanti. (pasrah gila)
Aku & Girlfriend aku, (beliau tak termasuk dalam package baju okay?) Gambar diambil pada akhir tahun 2010. Sewaktu itu aku masih lagi muat. So, jangan tanya kenapa, atau tanya je la kenapa aku gemuk LOL. Shall I install a formspring? Haha. Itu sahaja dari aku, tia @ oya as one of the contributor in QIOS! hehe (mencagle ; menca = mencari, gle = glamour ala bahasa budak Bukit Gambir, Ledang)

Item Details
Item : Kebaya
Item Name : Sultry Red Kebaya
Item Size : 36 (bust : 34-36 inch, waist : 28 - 30 inch)
Item Actual Price : RM 100
Item Discounted Price : RM 50 (negotiable, less than RM10 confirm tak dapat kui kui kui)
Item Condition : 9/10 (tak ada koyak dan rabak! telah dijaga dengan rapi)
Interested? Boleh drop us an e-mail : info.qios@gmail.com or PM Facebook kami.
Method of payment: COD (strictly for PJ only) or Bank Transfer :)
Delivery charge : RM 5-7 (depend on weight)

but if you purchase this dress @ RM50, you will get discount 20% less on delivery CHARGES.

Apa tunggu lagi. Tak nak sudah! :)

1 comment:

  1. Alaaaa kita nak kebaya putih :(


    Hadiah wang tunai RM100 ! Jom jom :D

    http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/cabaran-seo-blog-3-dalam-1-happy-new.html

    ReplyDelete

Yums Yumm Yummmmmy!